Alla illrar vill ha en kudde!

Inte vilken kudde som helst, nej nej, det ska tydligen vara en relaxkudde! Jag köpte en sånhär: http://www.donmarc.se/1.htm
på Tosiga Bonnadan (marknad) i Ronneby iår. Ni kan inte fatta hur skön den är. Men nån som insåg det var Musimon när han för en gångs skull låg i soffan hos mig ikväll. Faktum är att jag tror han låg kvar för kuddens skull, han sträckte nämligen ut sig raklång på magen på kudden efter att flera gånger ha burrat in nosen i den. illerfes han!!! Jag fattade inte vad det var först, jag trodde han hade kissat på sig, så vedervärdigt luktade det...urk! Men han är förlåten, han tyckte ju bara det var mysigt. Och det bästa med allt är att man fick en tvättpåse till kudden och det går att tvätta den i maskinen. Annars hade den vart förstörd för alltid nu :P

Så, alla illerägare, nu måste ni ju såklart skaffa en sån här kudde till era pälsbollar!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0