Alla tygerna

ÅKte till stan idag för o köpa nya tyger. Blev att jag bara köpte enfärgade och flufftyg. Har två mönstrade jag spanat in också som jag köper en annan dag. Sen så ska jag kolla på en annan tygaffär för att se om de har fler färger. Det var så många mörka i denna tygaffären. Men det fanns lite annat kul me, ett zebrafärgat tyg och ett svart med vita tassar på, båda passar ihop med något fleecetyg.

Fleecetygerna är alltså från vänster: grå, röd, grön, vit, svart, blå



Jag köpte bara svart och rosa fluff men det finns vitt också att köpa :)


Kommentarer
Postat av: Idah

Hej, jag undrar hur dyrt det är med fluff tyger och vart man kan köpa det? :P

2010-03-16 @ 19:12:09
Postat av: missie

vart kan man öpa det rosa fluffet? :D

2010-04-10 @ 19:26:07
URL: http://eemilsson.blogg.se/
Postat av: Flufftyg

Vart köpte du ditt flufftyg?

2010-07-31 @ 18:16:31
Postat av: erica

hejhej! Jag undrar vart du köpt detdär flufftyget, svara gärna så snabbt som möjligt !!

2012-12-15 @ 14:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0