Nytt bajsställe

Av någon anledning har illrarnan u börjar bajsa i trappan, på olika trappsteg!!
Först var det de två nedersta trappstegen, då var det säkert så att de vaknade och gick ner till grinden och sen "Hoppsan jag är nödig!"..men nu är det på nästa översta trappsteget...hmm...känns väldigt avsiktligt. Det är någon av eller båda tjejerna, det ser jag på de små bajshögarna.
Hur får man väck detta tros? Kan inte sätta en låda i trappan direkt och det går inte att lägga filtar på trappstegen heller :P eller mat för den delen...tror de gör det för att ge mig något jävligt att klura på :P

Kommentarer
Postat av: Eelin

Detta handlar inte om ditt bajsproblem ;) utan om att du bara inte får sluta blogga! Det är skitkul att läsa!!

Föresten så har jag en kille här hemma nu som gör sina behöv ÖVERALLT!!!! suck...



Du får hälla en spann med vatten utför trappan, haha..

2008-08-14 @ 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0