Blogglös dag

Idag har jag inte hunnit blogga :S Har haft en kompis som hälsat på och då hann jag inte fota massor.
Illrarna var framme o hälsade på Marcus, som faktiskt inte var rädd för dem ;) Killarna har han ju träffat förut men inte tjejerna, så han klappade Nala en stund när hon la sig på golvet framför honom.
Illrarna har sovit större delen av kvällen, inga dampryck idag. Men Nala fick sin dagliga dos av kringsläpande av Musimon en stund senare på kvällen.

Jag har bestämt mig för att börja sy egna hängmattor o puffar till illrarna! Kan väl inte vara så svårt, eller? Problemet är att jag inte har någon symaskin. Så nu funderar jag på om jag ska önska mig en i födelsedagspresent eller om jag ska köpa en själv innan dess...fyller år om bara lite drygt 2 veckor.

En av mina chinchillor födde dessutom en död bäbis ikväll :/ Så jag har fått springa en massa och hålla koll på henne ifall det var fler som skulle ut, men det verkar inte så så jag hoppas hon mår bra och att det bara var otur :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0