Måndagen i Göteborg

Tog med mig datorn till Göteborg för att hinan blogga på kvällarna på hotellet. Orkade jag det? Nej! Jag stöp som en fura, så trött var jag. Känns som vi bara gått hela tiden där uppe.
Nåja, resan upp gick bra. De åkte i den nya transportburen som jag aldrig mer lär kunna använda. Även om nätet var starkt som hårt gummi så kraffsade Musimon upp ett hål på vägen upp så att han kunde sticka ut nosen. En gång tog han sig ut också men då hade han lyckats öppna dragkedjan. Nala och Liten kraffsade också i omgångar men Zina bara sov.
Två gånger fick vi stanna och rasta dem i ösregnet, de var genomblöta men uträttade iaf sina behov.

När vi kom till Göteborg åkte vi direkt till Ulrika och släppte ut monstrena ur sin bur. Det gick ganska bra förutom att flera ville släpa på Nala.

Vi åkte till Norstan en sväng och sen tillbaka till Ulrika på kvällen.

Klicka på bilderna för att få dem större

Nalle och Lurvas i en puff


Gos-Lurvas


Lilla söta Nolita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0