Syr och säljer

I torsdags köpte jag mig en symaskin för bl a pengar jag fått i födelsedagspresent :) Köpte även ett blått och ett vitt fleecetyg för att testa sy en hängtunnel och en hängmatta. Igår fick jag äntligen tid och såhär blev resultaten:





Idag ska jag åka o köpa fler tyger och fortsätta sy. Kan gärna tänka mig att sälja om det är någon som är intresserad :) Tunnlar passar väl bäst till gnagare misstänker jag, men hängmattor älskar ju illrar.
Ska köpa ett fluffigt häftigt tyg jag såg och testa sy puffar av det också.

Tänkte mig iaf 100 kr för en vanlig omönstrad hängmatta i fleece (dubbla lager). Det kommer vara nylonband på dem, jag köpte det sist me, men hon glömde stoppa ner dem i påsen :( så jag sydde egna fleeceband den här gången bara för att testa, det funkar ju såklart också.

Illerhängmattorna kommer vara större än den på bilden, som jag bara sydde för att testa.

Kommentarer
Postat av: Irina

hej! Tänkte bara fråga hur mycket det kostar i frakt och ifall det kommer upp fler bilder snart? :)

2008-11-11 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0