Försäkring

Nu har jag fått försäkringen på Zina och Nala förflyttad till mig. Jag la alla 4 mina i samlad försäkring nu, det blir lite billigare då och man betalar alla samtidigt men då är de även inne i samma självriskperioder vad jag förstått. Så eftersom Musimon bröt benet förra året så blev alla flyttade till hans period. Det skulle kosta ca 1800 kr per helår så delade upp det per halvår istället, kändes lite väl saftigt annars. Skulle ju inte förvånat mig om deras helårsräkning kommit samma månad som någon av hundarnas försäkring annars ;)
Självrisken är på 600 kr vilket är fullt överkomligt! Sedan tillkommer en rörlig del på 20%. Känns som att jag kommer få användning för försäkringen med Nala nu iaf..

Rösta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0