In Action

Ja, så satt vi och kollade på Ocean's 13 ikväll och hade såklart illrarna i tv-rummet. Jag kröp omkring med kameran för att försöka visa er när de gör de där grejerna jag ritade upp på bilderna i förra inlägget.

Ni kommer ihåg den där korgen med hundleksaker som jag sa att de älskar att gräva i, japp någon som ser något konstigt här?



Busted!!



Shit, vad de här ljusen ser goda ut!!
Här lät han bli, men senare snodde han det där zebra-randiga ljuset och bar iväg under bokhyllorna.
Detta är alltså tv-bänken där jag skrev att jag tror att de lätt skulle kunna komma upp.



Glömde visst påpeka att Tobbes fejkade foppatofflor såklart är jätteroligt med tanke på materialet.
Han gick iväg med den och tänkte dra in den under soffan, här har vi precis hejdat honom. (Ja han håller hela tofflan i munnen)



Och så skulle de förståss leka lite med varandra :)



Ooooch så har vi glashyllorna under tv-bänken som jag skrev att de klättrade på, det fick de också med i manualen ikväll.


När man tror att man har dammsugit väl så släpper man bara in en iller i rummet och vips så letar de fram alla dammråttor man "råkat" missa bakom soffor och dylikt :) Väldigt behändigt..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0