Resetips?

Åååh på måndag bär det äntligen av på minisemester till Göteborg!! Illergänget ska följa med och bo hos Ulrika och hennes illrar. De har vart där förut (utom tjejerna såklart) och älskade det.
Så vi kommer upp vid middagstid på måndag, ska träffa en norska först som ska köpa en chinchillabäbis från mig.
Sen så åker vi hem till Ulrika med fluffen. Sen tror jag vi ska på Nordens ark på måndagen, eller så blir det shopping på stan och sen Nordens Ark på onsdagens istället. På tisdagen ska vi på Liseberg och så se Magnus Uggla osm spelar på Liseberg på kvällen (det är den huvudsakliga anledningen till att vi åker upp dit).
Vi ska bo på Gothia Towers, ska bli så jäkla mysigt!!

Hur som helst, har köpt en sån här till illrarna


Tror ni att de klarar sig med att åka i den upp till Göteborg? Tar 4 timmar härifrån. Får ju inte plats nån låda i den. Annars får jag sätta dem i min stora gallerbur där det finns plats för låda. Alternativt stanna och ta ut dem i koppel på nån rastplats. Fast det är klart man måste vl ändå stanna och ge dem vatten någon gång under resan? En matskål kan jag nog ha hos dem hela tiden men vatten skulle de bara välta ut.
Vi har AC i bilen så det är iaf ingen risk för otäcka värmeslag.
Så, vad säger ni? Några särskillda resetips man bör tänka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0